Kun je een DSI opladen met een DS Lite oplader?

Ik heb net een DSI gekocht maar zonder oplader. Maar ik heb wel nog een DS Lite oplader, Past deze in een DSI?

Toegevoegd na 5 uur:
(de DSI is nog niet binnen dus daarom deze vraag)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Nee dat is niet mogelijk. De oplader is anders. De DSi en de 3DS hebben overigens wel dezelfde oplader. Ik heb beide systemen, de DSlite en de DSi.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Klopt de DSLite is anders dan de DSI maar alle DS'en die na DSI zijn uitgekomen hebben allemaal dezelfde oplader als de DSI.