Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik me niet aanmelden bij het PlayStation network op mijn PlayStation 3?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Het PSN is voor de komende tijd niet beschikbaar, over de hele wereld niet. Je zou op de site van sony moeten kijken voor updates!

Toegevoegd na 15 minuten:
Of het verband heeft met de aanval van hackers is ook niet duidelijk. Maar er is in ieder geval een enorme storing, en ze zijn hard bezig om het te verhelpen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijdelijke onderhoud . Er zal snel weer een update komen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, hier heb ik ook geen verbinding met psn, sony is ergens mee bezig waarschijnelijk een verbeterde software tegen al die hackers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het echte probleem ligt bij Amazone. Sony huurt daar namelijk zijn servers (Dit heet :Cloud Computing). Amazone heeft twee dagen geleden grote problemen gehad met hun server park waardoor duizenden website niet toegankelijk waren. Amazone verklaarde dat ze deze nacht al een groot deel hadden opgelost maar daarvan is bij PlayStation voorlopig niet veel te merken. De geruchten gaan de ronde dat de problemen dit weekend nog altijd niet zullen opgelost zijn. Veel sterkte toegewenst aan de PlayStation Networkers!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is al een aantal dagen zo.

Door een externe aanval woensdagnacht heeft Sony besloten het PSN en Qriocity zelf compleet offline te halen om de bron van de aanval te onderzoeken en het PSN beter te bewapenen.

Toegevoegd na 1 dag:
Het PlayStation Netwerk is ondertussen bijna al drie dagen offline en veel mensen vragen zich dan ook (terecht) af wanneer we eindelijk terug online kunnen gamen. .

De medewerker denkt dat de Japanse servers vandaag terug online gaan en de Amerikaanse en Europese servers morgen pas. Dit is echter maar een schatting, het kan dus eerder of later
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+!
Er is nu bekend gemaakt dat de hacker de servers van Sony hebben aangevallen, waarna Sony de servers heeft afgesloten. Hiermee zijn ze al vanaf woensdagavond bezig. Het kan misschien nog wel twee dagen duren voordat je weer online kan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is niet te geloven er hebben al 2 mensen zich zelf vermooord!!!! maar het kan nog wel 3weken duren stond in de krant!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding