Waneer komt mijn bestelling?

ik heb zondag een game bestelt op zavvi.nl
Toen ik maandag keek wat de status was van de bestelling stond er verzonden. vandaag is het dinsdag en het is al 6 uur geweest. weten jullie wanneer hij ongeveer zal arriveren? (IK GA VRIJDAG OP VAKANTIE)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.7K
Utrecht
7 jaar geleden
Vanaf waar is het verstuurd? Vanuit Nederland zou het vandaag of morgen bezorgd moeten worden.
Maar aan de website te zien zijn ze in Engeland geregistreerd. Dan kan het paar dagen langer duren. Zou nét op vrijdag kunnen zijn.

Antwoorden (1)

Volgens de website duurt een standaardlevering tussen de 5 a 10 werkdagen.