Hoe wertk een ps3 ?

ik ga een ps3 kopen en ik weet niet hoe je dingen moet vervangen of hoe je je spel speelt of je geheugen kaart vervangen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Geheugenkaart heb je niet voor de PS3, er wordt gebruik gemaakt van een harde schijf in je PS3. Hier kun je naast de savegames en andere data ook films etc opslaan.

Een spel stop je in de cddrive. In het menu staat een picto van een controller, daar staan alle mogelijk te spelen spellen en demo's. Ga naar je spel en get spel wordt gestart.

Controllers zijn draadloos en kunnen worden opgeladen als ze verbonden worden met een usbkabel in de PS3.

Het spreekt allemaal wel een beetje voor zich als je het ziet, zodra je de PS3 start helpt het systeem je er in stappen door heen. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.