wat kan er gebeuren als ik mijn ps3 jailbreak met ferrox 4.76?

en graag uitleggen van bricks enzo als je het daar overhebt

download link: https://mega.nz/#!ZYt2lDJD!irmV9kfQTUNOaeMm6wSxy_X99pIBYophX8x1DNJ5VAw

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Hallo,
Om een CFW (costum firmware) te installeren moet je eerst je ps3 laten downgrade naar 3.55 vanaf daar kan je een CFW installeren.
Dit kun je niet zomaar doen (e3 flasher), dit moet je een proffesional laten doen.
Als je dit al hebt gedaan, kun je gewoon ferrox 4.76 installeren al raad ik rebug 4.75 meer aan.
Ik downgrade zelf ps3's voor meer info whatsapp me 0683674224
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
bedankt voor je reactie ik zelf heb op internet al gelezen van e3 flasher enzo maar ik had ook gezien van mensen die vanaf 4.76 OFW naar CFW gingen en zoals de link die er is staat daarf ook een updat.pup bestand die mijn ps3 ook nog eens pakt als update vanaf 4.76 ofw. wat zou er kunnen gebeuren als ik nu update naar die CFW en wat is het verschl tussen ferrox en rebug wat zijn de extra mogelijkden tussen die 2 CFW en dan heb ik nog een vraag zou je ook ccapi kunnen gebruiken zonder cwf.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1. Zonder e3 flasher kan je een ps3 niet jailbreaken (tenzij deze op 3.55 ofw zit) 2. Als je nu een CFW probeert te installeren krijg je een error tijdens het installatie proces, je kan het proberen werkt toch niet :) 3. Nee dit is helaas niet mogelijk, je moet daarvoor een programma op je CFW hebben waardoor je met je ps3 kan connecten
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
het is best kut dat het niet kan dus ja dat is dan pech voor mij