Hoe stel ik wii controlers in?

Ik heb mijn eigen wii controlers uitgeleend! Nu heb ik een controlle van de buren geleend maar deze verbind niet met de wii. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb ook een wii en dan neemt soms ook iemand een controller mee, maar die doet het gelijk en hoef je hem niet in testellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je pakt je controller dan zie je op je controller een huisje daarna zie je 3 dingen 1.wii-menu (zou ik niet doen anders ben je weer op het wii menu) 2.titelscherm (zou ik ook niet doen omdat je dan weer bij het begin van een spel soort van reset knop) 3. ik weet niet meer hoe het heet maar je ziet een soort van wii controller klik daarop dan zie synchroniseren klik daarop daarna moet je tegelijkertijd 1 en 2 knop indrukken (is helemaal beneden) dan ben je klaar