hoe kan ik het gemakkelijkst en goedkoopst een ps3 online recorder kopen voor online gaming op te nemen direct ? speciaal voor t spel MW2

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Roxio heeft pasgeleden de perfecte gadget voor deze doeleinden ontwikkeld: De "Roxio Game Capture".

Ze zijn eigenlijk iets prijzig op dit moment (zo'n 50 euro voor de PC versie en 100 euro voor de consoles).

Ik heb ze echter voor veel goedkopere prijzen gezien op Ebay.

Ik hoop dat je hiermee iets kan want het is echt top hardware wat je in huis haalt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bekend probleen, ik heb hem gekocht op Gamebuyer.nl voor maar €59,- geloof ik...