Wii in de auto spelen, is dat nieuw??

ik zag op deze site: http://www.wiigamesinfo.nl/nl/wii-hardware-and-wii-accessoires/lcd-monitor.-speel-wii-in-de-auto.html een apparaat waar je in de auto wii kan spelen. is dat iets nieuws want op geen een andere site kan ik 'm vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Dat zal met een standaard auto-dvd-speler ook wel kunnen, maar het nieuwe aan deze is dat je er een extra sensorbalk bij krijgt (zodat je die niet van je TV af hoeft te peuteren), een 'plankje' om de WII op te leggen en een meeneemtas voor het hele spul.

Ziet er leuk uit! Ik heb ze nog nergens anders voorbij zien komen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vergeet ik nog de autolader waardoor je de hele handel via het rookstopcontact van de auto aan de praat kunt houden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Een beetje doorzoeken op 'wii in de auto' levert trouwens een artikel van nu.nl uit 2008 op, waarin het apparaatje al genoemd wordt. In een eerdere versie. Zo nieuw zijn ze dus ook weer niet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zolang je maar goede voeding hebt kun je zelfs computeren en als je een 3G verbinding hebt internetten enz. De voeding voor de Wii is al minimaal en met de meegeleverde autostekker appeltje-eitje. Alleen Wii'en in de auto lijkt me niet echt leuk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat er hier een paar compleet uit hun dak gaan als ze MarioKart op de Wii kunnen spelen onderweg naar ons vakantie-adres. Sssst...