Hoe kan ik mijn app store gratis maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Ik snap je vraag niet, de appstore is al gratis, veel apps ook. Of wil je de betaalde apps gratis krijgen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb jij een eigen appstore dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alles heeft een prijs , ook jailbreaken , denk erom dat sommige apps en functies het niet gaan doen of raar gaan doen .............. ik durf het niet aan

Antwoorden (4)

De AppStore zelf kun je niet gratis maken. Als je een jailbreak uitvoert heb je wel de mogelijkheid om via andere wegen programma's te downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jailbreaken en dan via cydia (krijg je door de JB) Installous downloaden. Op Youtube zoeken en alles wordt duidelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een iTunes kaart van 50 euro en je kunt voorlopig 'gratis' uit de voeten :D.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is niet gratis je betaald €50,-
dus het is niet gratis -1
Jailbreaken via jailbreakme
En dan bij cydia (die app krijg je dan) installous downloaden