Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik het geluid van mijn game op de ps3 via de speakers van een hoofdtelefoon laten afspelen?

Niet zodat het geluid van de speakers over de tv gaan maar door de hoofdtelefoon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat kan, maar dan moet je een hoofdtelefooningang op je tv hebben dan kan het,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan kan ik ook praten over de headset? Kan dit op een of andere manier ook draadloos?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan die op de tv dan? Dat moet wel kinnen als ik het geluid over men koptelefoon wil hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkt niet op tv, want de ps3 is de bron van het geluid. Bij de meeste tv's kan dit dus niet, misschien die van jou wel maar dan heb je geluk.
Dat kan zoals hierboven beschreven. Het is heel simpel: je kunt een headset aanschaffen en bij Randapparatuurinstellingen of iets dergelijks kun je dan instellen dat e het geluid over je headset gaat (dus geluid van het spel EN stemmen als je online speelt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon bij instellingen en randapparatuur op je ps3 instellen welke headset je gebruiken gaat en je kunt aan de gang.
En als je dan enkel en alleen geluid door je headset wilt laten komen, moet je dit ook bij instellingen invoeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding