wat als ik een xbox microsoft kaart koop alleen later zegt dat ik een factuur adres in moet vullen??

Ik kocht een Xbox Microsoft kaart dus ik die code krassen. Dus ik ging dat invullen nou toen zei die (de Xbox) dat ik het geld op mijn Xbox had maar ik wou daar FIFA points van kopen. Maar toen zei de Xbox dat ze nog meer info nodig hadden me naam maar ook me factuuradres waarom als ik al betaalt heb. En wat is een factuur adres eigenlijk??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bij profiel instellingen kun je je betaal opties wijzigen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Van Xbox weet ik niks helaas, maar ik kan je wel zeggen wat een factuuradres is. Een factuuradres is het adres waar de factuur (in de volksmond 'de rekening') naar toe kan worden gestuurd. Voorbeeld: je ouders bieden je aan een laptop voor je te kopen, maar je moet hem zelf uitkiezen. Je bestelt er eentje bij een online winkel. Je geeft aan dat de laptop naar jouw adres gestuurd moet worden, maar als factuuradres geef je het adres van je ouders op. Laptop naar jou, rekening naar je ouders.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja jb86 maar dat heb ik gedaan dan ga ik naar Microsoft points die klik ik dan aan dan staat er :Om te kopen van Xbox hebben we factuurgegevens nodig. Wees klaar om je aan te melden met je Microsoft account voor wijziging. Nadat je de gegevens hebt ingevoerd kun je een betalingsoptie toevoegen of een promotiecode inwisselen

Het beste antwoord

Factuur adres is gewoon je thuis adres. Ik begrijp niet waarom ze hier om vragen. Vraagt Xbox dit aan jou of Fifa?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De Xbox vraagt het aan mij.