Zijn er nog speeltjes als Tamagotchi te koop in nederland?

Ik speelde vroeger veel met mijn tamagotchi en ik ben een tijdje aan het zoeken of je ze nog kan kopen. Graag zou ik willen weten of de ouderwetse tamagotchi nog ergens te koop is of dat er alweer nieuwe soorten op de markt zijn. (hoeft niet tamagotchi te heten maar hetzelfde concept)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zijn er tegenwoordig echt geen leukere spelletjes? Niemand speelt toch ook meer donkeykong uit de jaren 80? ;)

Het beste antwoord

Google eens op digitaal huisdier. Vind je genoeg websites waar je ook zoiets kan vinden als de Tamagotchi, maar dan op je computer/laptop. Qua speeltje weet ik het niet. Maar check de link es, grappig ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thnx, heb al iets anders gevonden. Namelijk CubeWorld! Is ook wel grappig, je kan er alleen wat minder mee.