Kijk eens op de website zou ik zeggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spellen spelen

Internetten

Vrienden lijsten ne kunnen zien of ze online zijn en wat ze spelen (optie kan ook uit)

Spellen downloaden ( tegen vergoeding )

Blue ray dvd kijken

Geheugen oplslag voor foto's

(eigenlijk alles wat een pc ook kan alleen met meer de nadruk op games)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De PlayStation 3 is niet meer gemaakt om alleen games op te spelen!

Het probeert de richting in te komen van een home-entertainsysteem. Je kunt er tegenwoordig vele extra dingen mee doen, je kunt hem gebruiken als opslag voor films, foto's en muziek. Het is mogelijk om met vrienden te communiceren, en je hebt toegang tot vele extra's zoals de internetbrowser, de PlayStationStore en nog veel meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://tinyurl.com/38ox6wh