hoe kan ik het bloed uitzetten bij mw3 anders mag ik het spel namelijk niet houden van mijn ouders kan iemand mij helpen????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
En zonder bloedpixels is het mindererg dat mensen sterven in het spel..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha inderdaad. Het blijft gewoon een spelletje en het is allemaal nep... En deze bloedspetters zijn helemaal niet zo volop in beeld, dus ik vind het wel een beetje overdreven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moorden mag, als je maar niet knoeit???

Antwoorden (1)

Ik geloof dat je bij Black Ops het bloed in Single Player uit kan zetten. In Modern Warfare 3 ben ik daar niet zeker van.
In Multiplayer zul je ook weinig bloed tegen komen, alleen als je zelf 'gewond' bent. Maar dit zijn een paar rode spetters op je scherm.

Leg je ouders uit dat je van dit spel niet agressief word. Laat ze eventueel een uur mee kijken, als je het dan niet mag houden zul je je daar aan moeten houden.