wat is het verschil tussen verschillende kernels van r4 programma`s en waar kan ik verschillende kernels downloaden?

precies dat,en natuurlijk,voor diegenen die het nog niet helemaal snappen,het gaat over r4,dat is een back up afspeler voor de ds,en daar voor heb je verschillende besturingsystemen.
het probleem is dat ik geen goede sites kan vinden om ze te downloaden en dat ik graag het verschil zou willen weten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het verschil is natuurlijk een betere versie, met bug-fixes.

Een goed info site is http://www.nbrew.nl/ (nu even offline bij mij, maar normaal een goeie)

Zelf heb ik DSTTi, dus aan een echte site kan ik je niet helpen. Misschien even Googlen op 'R4 kernel'?

Let wel op of het een echte of fake is, sommige programma's zorgen ervoor dat een fake niet meer werkt, op de DSTTi bijv. Fake Killer x.x.x!

Suc6!