Waarom staat er bij sommige spelers een (2) achter de naam in Black Ops PS3?

Of licht het aan mijn Playstation?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat zijn dan Guest accounts. Dan spelen ze met z'n 2 op 1 playstation. Met 2 controllers(splitscreen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel :)
Als je de party in gaat, dus het beginscherm van Zombies of Multiplayer staat er onder jouw naam zoiets als 'Add controller'. Hiermee heb je dus een 2de controller nodig en die aanzetten en dan kan je met zijn 2en online spelen. Dit is overgenomen in MW3.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze spelen dan met 2 controllers met z'n 2en op 1 playstation. Dat is mogelijk bij BO2, en MW3