Xbox op tv zonder av, is dit mogelijk?

Hallo,
Wij hebben nog een oude tv staan en daar wil ik mijn xbox op aansluiten maar deze tv heeft geen AV, de enigste ingang is voor de kabel en de stroom maar er staat wel AV op en daarnaast een stukje wat je open kunt maken. Kan ik hier dus op de een of andere manier mijn xbox op aansluiten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

zit er een scart aansluiting op de tv? zo niet dan kan je altijd nog een kabel kopen met daaraan drie stekkertjes, meestal geel,wit,rood naar je xbox stekker ingan deze zelfde ingangen zullen op de tv zitten, via deze weg kan je hem ook aansluiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan op 2 manieren je xbox aansluiten op je tv:

1: Via je rood,wit,geel stekkertjes die er bij zitten, deze zitten meestal op elke tv, of hij moet zo oud zijn.

2: Via scart, je moet dan de 3 stekkertje in een scart opzetstuk doen en dan kun je hem verbinden achter in je tv.

Op de afbeelding staat de kabel die uit de xbox komen.