Waarom hapert mijn sims 3 ?

Ik heb al van nieuwjaar 2012 de sims 3 en zo'n week geleden heb ik de uitbreiding exotisch eiland gekocht. Sinds ik deze heb geïnstalleerd blijft mijn spel vaak haperen. Men sim loopt dan vast maar (bijvoorbeeld) de regen blijft stromen en de wind blijft waaien.
Iemand tips of hulp?
Ik ben radeloos :(

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het heeft i.i.g. niets met de grafische instellingen/kaart te maken. Ik had dit probleem namelijk ook altijd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@WDHBGS
wat heb je dan gedaam om het op te lossen ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb mijn drivers geupdate. Het probleem heb ik nog steeds, maar minder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En nu in mensentaal?
(haha sorry, ik ben echt een zero als het over computers gaat)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een driver is een stuurprogramma voor je hardware. Dat kun je op de site van de fabrikant van de PC/laptop/de videokaart vinden.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is het de zo genaamde "lag" dat komt voor bij pc's die vol zitten of langzaam zijn. Zware applicaties te verwijderen ( of een reserve kopie maken ) , of verwijder de uitbreiding accessoire en kijk of hij dan beter werkt .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, ik heb dit namelijk ook en mijn laptop is grafisch zeer goed en op andere vlakken ook heel goed en snel. Met alle andere uitbreidingen voor de Sims 3 heb ik dit probleem niet. Het is waarschijnlijk gewoon een bug omdat iets niet goed geprogrammeerd is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dus gewoon opnieuw installeren dan ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, maar je drivers updaten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Drivers updaten is hiervoor een beetje onzinnig, het zal toch gewoon aan de makers van het spel liggen.