Wat is de beste resolutie om te gamen op ps3? 1080p of 720p?

Ik wil natuurlijk het beste uit mn playstation halen dus wat is de beste resolutie? 1080p of 720p?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Afhankelijk van het spel! Er is dus geen eenduidig antwoord op je vraag!
Castle
10 jaar geleden
Als je alle resoluties aanklikt pakt de PS3 meteen het beste. Is je spel van een lagere resolutie dan gaat de PS3 meteen mee.

Antwoorden (1)

Je kan gewoon alle resoluties aanklikken. De ps3 pakt automatisch het beste beeld.