Op de tv bij ons zit er geen HDMI aansluiting wel een AV aansluiting, kun je hiermee ook je ps3 mee aansluiten op de tv?

Beneden hebben we een tv die geen HDMI aansluiting heeft, toch willen we een ps3 kunnen aansluiten. Hoe moet dit, kan dit bijvoorbeeld via een AV aansluiting of USB.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, waarschijnlijk is jullie televisie te oud

Antwoorden (1)

Bij je ps3 krijg je een kabeltje meegeleverd die naar AV kan.
Als je deze niet hebt :
http://nl.playstation.com/ps3/accessories/detail/item49404/AV-kabel/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Moet nog wel even vermelden dat het geen HD beeld geeft wat je wél krijgt met HDMI....(576i dus)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar een tv die geen hdmi aansluiting heeft, heeft waarschijnlijk ook geen hd toch bedankt voor je toevoeging