Kan je spellen installeren op een tablet?

Ik heb een tablet bij de media markt gekocht het merkt yarvik en ik wil graag spellen installeren voor mijn dochter in de vakantie wie kan mij helpen??

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb een yarvik tablet 2.2 kan ik daar spellen op installeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het merk zegt mij niets, als er android (operating systeem) op staat zou er ook een 'market' applicatie op moeten staan waar vanaf je kunt installeren.
Sommige tablets hebben geen wifi (draadloos netwerk) en dan kun je via een SD kaart apps installeren.
Als er geen 'bekend' operating systeem (zoals android, windows, of ios) op staat ben je waarschijnlijk afhankelijk van de leverancier.

Antwoorden (1)

Het yarvik tablet draait op Android 2.3.
Alle apps kan je erop installeren via de Android Market of ook via de meegeleverde software GetJar.