heb je bij fifa 15 voor de playstation 4 ook een playstation plus card nodig of is dat alleen bij andere spellen?

moet ik dus een plus card kopen als ik fifa 15 online wil spelen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een PlayStation Plus abonnement is enkel nodig bij FIFA 15 als je gebruik wil maken van de online functionaliteiten, zoals online spelen tegen andere spelers op PSN. Als je puur offline speelt, heb je geen PS+ nodig. Dit geldt echter alleen voor de PlayStation 4. In het geval van PlayStation 3 heb je hier geen PS+ voor nodig.