Wanneer gaat het "welcome back" programma van sony in?

Is die datum al bekend?

Toegevoegd na 1 minuut:
Zo niet wanneer komt ze psn store online?

Toegevoegd na 12 minuten:
En welke spellen die je kan downloaden zijn er?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat gaat in zodra de PlayStation store werkt en wanneer die weer online komt, is niet duidelijk. Het blijft dus wachten. Maar in iedere geval zodra de PlayStation store online komt, kunnen we de gratis spellen downloaden.

Toegevoegd na 5 minuten:
Dat zijn deze spellen:

LittleBigPlanet
InFamous
WipEout HD/Fury
Ratchet & Clank: Quest for Booty
Dead Nation

Ook krijgt je 30 dagen PlayStation + gratis, wat inhoudt dat je demo's eerder kan spelen en sommige content gratis is.