Hoe zet je je NAT type open ? Mijne staat op strict.

Ik ben al weken lang bezig om het uit te zoeken maar ik kan steeds niet met vrienden online op de xbox 360
Wie kan mehelpen ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inloggen op je router en dan openzetten?

Antwoorden (2)

Het makkelijkst en snelst is om je xbox direct te verbinden met je modem.. *HATS!* Nat type 1

Er zijn meerdere opties, maar die zijn minder makkelijk..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet je router en/of modem resetten. Als dat je probleem nog niet heeft opgelost moet je op je xbox 360 naar system Settings ---> Network settings ---> dan Wired Network of Wireless Network (ligt eraan of je draadloos internet hebt of niet) ---> Configure Network ---> Additional Settings en dan klik je op Restore to factory Defaults.
Ik hoop dat dit je probleem heeft opgelost.