PS3 geeft DNS fout aan als ik online ben, wat moet ik doen?

Elke keer als ik inlog en een game start dan verbreekt die opeens de verbinding en geeft die een dns fout aan. Mijn vader heeft al veel dingen geprobeerd, zoals router resetten en draadloos het te proberen. Maar allemaal werkt het niet. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hoi Ruben ,

Ik heb een tijdje geleden hetzelfde probleem gehad ,
Ik was namelijk bezig met een gta dns hack , achteraf niet zo slim maar ik zal Ontopic blijven.

Ga naar je Netwerk instellingen waar je normaal verbinding maakt met je router.
Als je wat verder door de lijst ben moet je Geadvanceerd aanklikken dacht ik.
Daar kun je je DNS Veranderen of verwijderen.
je ziet daar Primary en Secondary DNS als het goed is.
En verander ze dan naar de volgende DNS Codes. (Werkte voor een vriend van mij)
Primary : 208.67.222.222
Secondary : 208.67.220.220

Als het niet gelukt is , laat even een reactie achter dan maak ik een Geadvanceerde tutorial voor je !

Fijne Dag verder !

Nixon