mijn ipod touch is vast gelopen, wat moet ik doen?

ik kan alleen het ronde knopje onderaan gebruiken en geluid.
mijn touch scherm doet het niet meer...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

batterij eruit, batterij erin

Toegevoegd na 27 seconden:
of je touchscreen is kapot...

Toegevoegd na 4 minuten:
*sorry ik dacht dat je de batterij eruit kunt halen door de achterkant los te maken (doormiddel van een klepje)

hier zie je hoe je het doet http://www.wonderhowto.com/topic/ipod-touch-battery-replacement/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe wil je je baterij eruit haln bij een touch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou... het heeft toch een batterij nodig...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee de iPod touch heeft een ingebouwde accu en die kan er niet uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij kan er wel uit maar echt alleen door iemand die weet wat hij doet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar het heeft niks met de accu te maken, dus die hoeft er niet uit!
Dan moet je de bovenste knop en de ronde knop een tijdje ingedrukt houden. Dan gaat de Ipod uit en start die weer opnieuw op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aansluiten op je computer, iTunes openen en dan bij de iPod Touch tab op herstellen drukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of iPod aansluiten in iTunez en dan bovenste Uitknop en onderste Homeknop tegelijk ingedrukt houden totdat er een Apple logo in je iPod scherm verschijnt.

Toegevoegd na 3 dagen:
Of installeer iOS 4 (opnieuw)!