kan ik mijn harde schijf combitabel maken voor de xbox 360?

Ik heb vandaag battlefield 4 gekocht voor de xbox 360. BF3 had ik ook, geweldig spel en daarom besloten deze aan te kopen. Doe de disc erin en wil de aangekondigde 2 gb op de harde schijf zetten. Op dat moment geeft hij een fout. Ik moet een xbox360 harde schijf hebben ipv een normale externe harde schijf. (verdere uitleg zie link: https://help.ea.com/nl/article/battlefield-4-xbox-360-install-guide )

Heeft iemand een idee hoe ik mijn harde schijf die ik nu heb toch kan gebruiken, of heeft xbox dit gewoon heel slim gedaan en zal ik erin mee moeten dat ik die harde schijf moet kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, PS3 HDD is te vervangen. MS heeft het zo gemaakt dat je hun specifieke HDD moet kopen met een ingewikkeld omzet proces. Ik geloof dat het voor de komende generatie weer zo is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vind ik sowieso het nadeek van Xbox - het is niet bepaald ontworpen met het gemak en belangen van de gebruiker in het achterhoofd (erg strenge DRM, dit soort gedoe met hardware, verplicht verbinding moeten maken met internet om te controleren of je alles wel doet zoals zij het willen...)

Antwoorden (1)

Je kan niet met een normale harde schijf BF4 spelen.
Hiervoor moet je een speciale Xbox 360 harde schijf aanschaffen.