Hoe kan je je xbox zo goed mogelijk van stof vrijhouden?

Hij ligt daar maar als ik er niet op speel. En tot die tijd komt er allemaal stof en ook in de filter. Hoe kan ik hem juist van dir plaats weghouden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou hem kunnen opbergen. En je zou veel kunnen stofzuiggen en stoffen in je huis.

Veel meer is er niet te doen. Bovendien zijn die dingen er natuurlijk wel op gebouwd, dat ze in een woonkamer staan waar stof is. En de koelingsventilatie blaast de boel lekker weer naar buiten nadat het naar binnen is gekomen. Maar haalt ook weer stof naar binnen.

Je zou af en toe je XBOX kunnen openmaken en van binnen ontstoffen. Maar dan moet je wel weten wat je doet. En dan is je eventuele garantie ook foetsie.

Ook zou je hem niet op de grond kunnen zetten maar wat hoger, op een tafel ofzo. Want de meeste stof ligt immers op de grond.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hartelijk bedankt! Dat openmaken gaat hem voor mij niet worden, want dan kan ik gelijk gaan sparen voor een nieuwe. Maar ik weet wel wat ik morgen ga doen als ik thuis ben. Een goeie tip! Heb gelukkig een kast waarin hij kan en waarin hij ook niet te warm kan worden :)