Hoe kun je met communiceren op gta v onine PSP3?

Ik ben al een altijd dagen youtube filmpjes aan het kijken over gta v online gameplay, Volgende week ben ik van plan om een PSP3 te kopen met gta v alleen wat ik mij af vroeg is hoe die mensen online communiceren zit dat ingebouwd in de online mode van gta v? of hebben ze teamspeak aan ??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je bedoeld PS3

Antwoorden (1)

je kan een bluetooth headset aanschaffen. als deze aan is kan je zonder enig gedoe gewoon communiceren. Het enige wat je hoeft te doen is je headset verbinden met de ps3 en alles gaat automatisch.

Je kan mensen die je irritant vind muten door op start,players,mute te drukken (voor als er iemand is die bijvoorbeeld keihard muziek draait ofzo :P)