ps3 serious error

Ik heb al een lange tijd een 80 gb ps3 en nog nooit problemen mee gehad. Nu zet ik hem aan en bij het opstarten verschijnt er een rood scherm met in verschillende talen een tekst dat er een onherstelbare error is opgetreden. Heeft iemand dit misschien ook gehad? zo ja hoe is dit te verhelpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Opsturen naar sony
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opsturen naar sony heeft geen zin. Ik had eerst een 60GB maar die had de YLOD. Heb hem naar sony gestuurd en hij deed het weer... Voor een klein maandje. Daarna heb ik hem zelf gerepareerd door hem in de magnetron te stoppen en hij deed het weer. Voor veel langer dit keer. Later ging hij helaas veel vaker stuk en heb in totaal 8 keer de YLOD gehad dus werdt tijd voor een nieuwe xD.

Dat probleem met die error heb ik ook gehad. Ik deed mijn PS3 uit en weer aan en al mijn gebruikers waren niet meer gelinkt aan een PSN account en als ik een bestaandr account wou gebruiken stond er dat het wachtwoord niet klopte dus was alles kwijt. Al mijn vrienden, save data, en DLC. Ik heb sony gebeld en ik moest bewijzen dat het account van mij was dus ik gaf het nummer van de creditcard die aan dat account gelinkt was. Dat klopt zei sony. Dat is dan inderdaad uw account maar we kunnen het helaas niet aan u geven omdat u uit hongarije komt. Echt serieus, ik kom niet uit hongarije. Ik woon er niet. Mijn ouders niet. Ik ben er nooit geweest. Sindsdien haat ik sony :P.

Sony spoort van geen kant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De PS3 is gemaakt met een hoop fouten erin, want Sony houd van geld verdienen.

Iemand anders het het over YLOD, dat betekend Yellow Light Of Death. En dat is bijna onherstelbaar.

Naar Sony sturen is geen optie. En ik zou gewoon een goede winkel uitzoeken die is gespecialiseerd in de PlayStation3 en hem daar laten maken.

Sony Sucks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het altijd proberen om even naar Sony te sturen of een particulier bedrijfje dat playstations fixed. Anders even googlen met mensen die dit probleem ook hebben.