Heeft een niet helemaal blauwe wii-console met nunchuck een andere oplader nodig?

Wij hebben 3 consoles. 1 console is niet helemaal blauw. De 2 andere zijn gewone witte. Die blauwe laat niet samen met die andere op.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Controller. Console is het apparaat zelf. Als het een originele controller van Nintendo is moet hij gewoon opladen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet "helemaal" blauw? Wat bedoel je.. De ene controller heeft niks te maken met de andere die er toevallig naast ligt.

Het beste antwoord

Ik neem aan dat het gaat om een controller.
In een Wii-controller gaan gewone batterijen.
Er bestaan speciale (wii)batterijen die oplaadbaar zijn.
Misschien zitten er niet de juiste batterijen in en je moet controleren of het achterkantje (achter de batterijen) wel juist is.
Probeer het eens met het achterkantje van 1 van de controllers die het wel doen.