Waar kan ik bf3 premium kopen

Ik heb bf3 al een tijdje, maar nu spreekt premium mij erg aan, waar kan ik hem kopen buiten de psn store? (voor ps3)

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik hoor namelijk vergaken dat het soms niet werkt en dan 2x moet betalen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je een PS3 of XBOX gebruiker ben zal je hem tog echt via de store in-game moeten kopen

Ben je een computer gebruiker
Dan kan je hem bij elke gamezaak wel halen

Zoals :
-Free record shop
-Eplaza
-Intertoys
-Dixons
-MediaMarkt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel ik heb hem via bartsmit met de download code gekocht, premium
Is erg leuk en aan te raden! Mvg

Andere antwoorden (3)

Als je de game niet via de psn store wilt kopen zul je hem moeten bestellen. Bijv: Media markt, Game mania. En nog veel meer winkels.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt! Ik heb namelijk gehoord dat het best vaak foutgaat als je het via dr psn store koopt!
Premium kan je niet los kopen voor de concoles, wel voor de PC. Er is een tijdje geleden de Premium Edition uitgebracht voor €50(€46 online) met game, online pass en premium code. Premium kost weliswaar los €40.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De PSN-Store werkt altijd prima, dat zijn verhalen die nergens op gebaseerd zijn behalve op PS-haat..