Hoe stel je je ps3 in op hdmi?

Ik had een elgato game capture hd maar daarvoor moest je je instellingen in de ps3 veranderen maar nu wil ik weer zonder die elgato in hdmi spelen maar dat lukt niet. Hij geeft steeds rechtsboven 'niet ondersteund video formaat'

Ik heb de ps3 al een paar keer gereset en dat ie 1 piep geeft dat die videoinstellingen goed zijn maar dat lukt allemaal niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Je moet hem aanklikken en dan niet loslaten nadat je 3 piepjes hoort.
Kijk dan voor de formaat. Misschien is dit het? Laat het me weten!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad PlayStation 3 uit zetten, even wachten, dan de aanknop ingedrukt houden tot je gepiep hoort en dan zou het moeten lukken, had hier laatst zelf ook problemen mee
Duw het Hdmi in je ps3 en in je tv vanzelf krijg je wil je deze instelling bevestigen klik je ja en als je van av naar hdmi moet je de knop inhouden tot je een piepje hoort