Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je met een Call of Duty infinity warfare season pass?

Ik heb een season pass gekregen bij mijn aankoop maar ik weet niet wat dit inhoud. Kan iemand mij verder helpen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op deze website https://en.wikipedia.org/wiki/Call_of_Duty:_Infinite_Warfare staat daarover:

"Downloadable content

Players who purchased the season pass, whether it be separately or with certain special editions of the game, were to receive all four DLC packs for Infinite Warfare, released in four different waves during 2017, for a slightly discounted price (compared to that of all DLC packs purchased separately). Season pass holders were to also receive 1,000 Salvage credits, the game's in-game currency, and ten rare quality supply drops at the game's launch."

Spelers die de season pass hebben gekocht, ontvangen in de loop van 2017 alle vier de downloadbare pakketten goedkoper. Ook ontvangen zij 1000 salvage credits, de munteenheid van het spel, en tien zeldzame "quality supply drops" (sorry, dat laatste kan ik niet vertalen).

Zie ook de bron van die tekst: https://blog.activision.com/t5/Call-of-Duty/Two-Ways-to-Loadout-Call-of-Duty-Infinite-Warfare/ba-p/10052557.

Toegevoegd na 16 minuten:
Wie "supply drops" ontvangt, wordt als speler in het spel voorzien van nieuwe voorraden of benodigdheden. Misschien kan ik het zo het beste vertalen. En deze zijn dus van een zeldzame kwaliteit, al staat het woord "quality" niet vermeld op de website van de brontekst...
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
super bedankt voor je antwoord. Hier kan ik wat mee.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor de goede hulp!
Antoni
7 jaar geleden
Graag gedaan! Ik vond het leuk om een antwoord op je vraag te zoeken. Ik heb er zelf ook weer wat van geleerd.

Andere antwoorden (1)

Je krijgt om de paar maanden een aantal nieuwe multiplayer maps en ook een nieuwe zombie map
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding