ik heb mijn xbox omgedraaid nu zit er een kras op mijn cd wat nu kan het nog hersteld worden p.s is minecraft?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij de Game Mania hebben ze daar een apparaat voor. Ze maken daar voor 5 euro je disk schoon
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kan ook is het echt voor 5 euro en gegarandeer je dat het werkt 100% en mijn vriend had het voor 2.50 gedaan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank je ik ga het proberen hopelijk werkt het

Andere antwoorden (3)

een accuboormachine met poetsschijf (gedrenkt in polijstspul)
en anders heb ik nog een link voor je waar je het kunt laten doen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kan wel mischiien probeer ik het welik weet niet zeker
Mijn broertje had dat laatst met Black Ops II, maar die heeft hem gewoon opnieuw moeten kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar moet ik dan een nieuwe kopen want het is alleen gekrast op die xbox 360 zilveren teken en een klein beetje op de cd 1 kras
Als je tandpasta op de kras op de cd doeg en dat goed in wrijft en dan even wachten (10 minuten) da doet hij het weer. (Als het niet een hele diepe kras is)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik denk dat er meer krasjes ervan komen