Is het waar dat je in Sims 3 maar één familie kunt maken?

Ik heb gehoord dat je maar één familie kunt maken in sims 3. is dat waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee hoor, dat is niet waar.
Je kunt zoveel families maken als je wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er kan per buurt maar 1 actieve familie per buurt zijn. Je kunt een nieuwe familie aanmaken en dan word er een nieuwe buurt gegenereerd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt ook wisselen naar een andere familie in dezelfde buurt. De eerste familie word dan bestuurd door de computer.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies
Nee dat is bulshit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de pc; Onzin, sims 3 moet "beter" zijn dan sims 2 en dat zou hem "slechter" maken. Je kan maar met 1 familie tegelijk spelen, dat wel.
Op de ds heb je 3 profielen en op elk profiel kan je maar 1 familie maken, dat is waar, maar op de nintendo DS.