Ik heb mijn xbox 360 ongeveer een jaar geleden laten ombouwen. Ik koop voortaan mijn games omdat het downloaden niet goed werkt. Heb ik nog garantie?

Nu is mijn xbox dus kapot en ik moet hem ergens laten repareren, als ik geen garantie meer heb, weten jullie toevallig waar ik hem kan laten repareren in de buurt van eindhoven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je hebt door het ombouwen geen garantie meer. Waar je hem kunt laten repareren weet ik niet, maar probeer het eens bij elektronicawinkels als Saturn, die zijn echt heel klantvriendelijk en hebben altijd wel mensen rondlopen die er verstand van hebben. Kosten zou ik niet weten... Succes in ieder geval!

Bronnen:
Mijn gameverslaafde broertje

Nee als hij open is gemaakt maak je ook meteen een 'seal' kapot en dan is je garantie verlopen. Misschien de locale computer store? Maar meestal is het goedkoper om meteen een nieuwe te kopen...

Je hebt geen garantie, dat is alvast 1. Op internet valt genoeg te vinden over het repareren van je Xdoos, maar ik weet niet wat er kapot is, is het de driver of RRoD? Er zijn genoeg reparatie-kits te vinden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100