Mijn Xbox360 zegt dat ik een media update nodig heb om films te bekijken?

Bestanden die ik gisteren nog kon bekijken (ik sluit een harddrive aan op de x-box) hebben nu ineens een media update nodig. Er wordt gezegd dat ik in moet loggen op X-box Live, maar dat doet ie niet en heeft ie ook nog nooit gedaan.

Wat kan er mis zijn?
Is er nog een andere manier om zo'n media update te doen zonder in te loggen op de X-box?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Microsoft heeft het zo ingesteld, dat als er een update is, je pas verder videomateriaal kan kijken als je die update hebt uitgevoerd.

Maak een nieuw xbox live account aan? Wat doet er niet aan? Het zou gewoon moeten werken.

Iig, je kunt de Xbox 360-update op vier manieren krijgen:

Installeren vanaf Xbox LIVE
Installeer vanaf een gameschijf
Kopiëren naar een USB-flashstation
Branden op een cd of dvd.

Ga even naar de volgende link, en selecteer je gewenste methode: http://support.xbox.com/nl-nl/xbox-360/how-to/update-xbox-360/system-updates
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Ik heb het net via je link geprobeerd en de update is uitgevoerd maar de video's geven nog steeds dezelfde melding. Waarom ik niet in kan loggen op Xbox live weet ik ook niet precies, hij zegt dat hij geen verbinding kan maken. Kan het zijn dat die link verwees naar een oude update?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, je moet de xbox aansluiten op het internet als ik het zo lees: Op de website van Xbox staat het volgende: Installeer de optionele media-update. Dat doet u als volgt: Ga naar
http://marketplace.xbox.com/product/optional-media-update/66acd000-77fe-1000-9115-d802fffe07df Klik op Download to Xbox 360. Meld u aan met uw Windows Live ID-gegevens als daarom wordt gevraagd. Wanneer u de Xbox 360-console de volgende keer aanzet, wordt de optionele media-update gedownload naar uw console.