Kun je een ander team kiezen bij FIFA 11

Ik speel strijd om de eer bij fifa11 op de Wii mijn seizoen is afgelopen kan ik dan dan nog trainer worden van een ander team? Zoja hoe dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

nee, je kan kiezen contract verlengen bij je huidige club of afslaan en stoppen. dan stop je met je hele trainerscarriére. daarna kan je wel een nieuwe strijd om de eer beginnen, maar dan moet je weer helemaal opnieuw beginnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok bedankt