Ik wil een ps3 nemen maar weet niet hoe ik naar het aantal gig moet zien moet ik een 120, 160 of een 320 nemen als ik ongeveer 3tot 5 spellen heb?

Hoeveel gig neemt een gemiddeld playstation 3 spel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (5)

De eerste PS3's waren 20 en 60GB, Nou komt het altijd wel vol als je wil, maar dan eerder met demo's e.d. . Ik Zou een 120GB nemen, dat is voor die paar spellen die jij hebt meer dan voldoende. Het is meestal maar een paar GB als er al wat geinstalleerd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had (helaas kapot vorigjaar) een 60g vanaf de release en heb echt meer dan 50 games de op gespeeld en vele demo's. En op het laatst moest ik eens wat wissen op de schijf. Dus als je enkel en alleen demo's en games speel, krijg je de 120g never nooit vol.
Wel als je heel veel films, hele spellen en een levenswerk aan fotoos. Ik raad je gewoon de 120gb aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga binnenkort ook een ps3 kopen ik pak een 320 gb ik weet nog niet precies hoeveel spellen ik erop ga spelen maar het is maar ongeveer 30-50 euro duurder dan een bijv 160 gb dus altijd fijner als jij maar 5 spellen wilt kun je er het beste 120 gb pakken maar misschien krijg je er later spijt van want sony produceert spellen voor de ps3 tot 2015
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar je moet niet vergeten dat 1 spel nog geen eens 1 gigabyte in beslag neemt (gemiddeld gezien dan), dus je kunt wel 50 spellen hebben, maar dan heb je alsnog veel te veel aan 320 GB. Ga je echt films en foto's enzo erop doen, dan is het nodig, maar als het puur om spelletjes te spelen is, dan is 320 GB echt veel te veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En je kan heel simpel een hdd erin gooien als het echt te weinig blijkt. Maar voor die paar tientjes meer zit je altijd goed.
Simpel, de goedkoopste die er nu te koop is. Dus bijv. zo'n pack met een game, nu bij de MM een PS3 320Gb+ 2 controllers en GT5 voor €288, dit is maar een indicatie om aan te geven wat er allemaal mogelijk is. (geen reclame ofzo)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de winkels worden voornamelijk 160GB en 320GB verkocht. Als je de ps3 alleen maar voor spellen wilt gebruiken, heb je ruim genoeg aan 160 GB. Wil je bijvoorbeeld ook de ps3 gebruiken voor video's of muziek, dan beveel ik je een 320 GB ps3 aan.