Zijn er ook gratis full games te vinden in de Playstation Store voor de Ps3?

Zoals Killzone 2 ofzo of Unchardet 3 maar de full game gratis

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Soms verschijnen er wel eens volledige kleine games gratis, dit zijn veelal 'mini-games', maar Sony doet dit overigens zelden. Over het algemeen zul je geen gratis games tegenkomen mits je Playstation Plus hebt. Met een Playstation Plus abonnement worden er tegenwoordig maandelijks enkele gratis games beschikbaar gesteld (ook grotere games zoals Battlefield 3). Deze worden vaak ook maandelijks vervangen door andere games. Heb je ze eenmaal gedownload, dan zijn ze voor je beschikbaar zolang je een Playstation Plus abonnement hebt.