Welke van deze evoluties van Eevee is het sterkst, en waarom? Vaporeon, Flareon of Jolteon?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
12.1K

Antwoorden (1)

Dat is - zoals bij alle pokemon - een kwestie van "Wat is sterker, papier schaar of steen". En zoals je wellicht weet met dit spelletje, hangt of je wint sterk af van wat je tegenstander doet.

Vaporeon is een waterpokemon en dus sterk tegen vuur, Flareon is een vuurpokemon en dus sterk tegen bijv. gras, Jolteon is een elektrische pokemon en dus sterk tegen water etc . Daarnaast hebben ze ook hun zwakheden. En zo is de een wat sterkder, de ander wat sneller etc. Dat is het mooie van pokemon ; het is ZO uitgebalanceerd allemaal dat het puntje bij paaltje eigenlijk niet uitmaakt wat je kiest, en je smaak als richtlijn kunt gebruiken zonder daarvoor medogenloos te worden afgestraft ;-)

Welke van de drie het sterkst is hangt dus af van tegen wie je moet vechten ; er is er niet ééntje altijd de sterkste.

Gewoon kiezen dus welke je het leukst vindt, of zien dat je ze alle drie krijgt. Waar je Eevee in evolueert kun je manipuleren door hem een naam te geven voor je gaat evolueren ; zie http://gamerant.com/pokemon-go-guide-eevee-evolution-flareon-vaporeon-jolteon/