Is een Xbox 360 met 4 gb genoeg voor mij?

Ik ben van plan om een Xbox te gaan kopen. Ik zag dat er een 4gb versie is voor 199.99 euro. Is dit genoeg voor mij? Ik wil er alleen online mee gamen via Xbox live. Ik hoef geen demo's ofzo.

Toegevoegd na 10 uur:
Ik hoef er ook geen dlc op.

Weet jij het antwoord?

/2500

ja, dan is het genoeg. tenzij je dlc erop wilt zetten. daar gaat wel wat ruimte in zitten. verder neemt er niks ruimte in beslag, als je alleen online zit.

Daar moet je nog even na gaan kijken. Ik heb onlangs al zoveel updates moeten ook doen dat ik nog maar 140 mb over heb. Misschien is iets meer handiger.

Had ook een 4Gb versie aangeschaft toen die bij Saturn werd aangeboden met een shitload aan gratis games (nl. 11). Na het installeren van de 4de zat het geheugen al propvol. Dus terug naar de gamestore en direct een 250Gig drive gekocht. Heeft alleen maar voordelen. Als je games volledig installeert lopen ze sneller (korte laadtijden) en updates en DLC vormen geen probleem. Ik zou zeggen probeer 'm gewoon uit. Je kunt achteraf nog passende drive (60, 120, 250) aanschaffen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100