wat moet je met playstation 3 doen om 3 d film of spel af te spelen

ik heb een 3 d televisie gekocht mijn playstation-3 daarop aangesloten.
Mijn ip-adres heb ik ingevoerd via internet en het nodige is gedownload.
Ik doe mijn 3d-film/spel en ik krijg een melding:Uw monitor of spelcomputer ondersteunt geen 3d spellen/film en totaal geen beeld.
Wat is het probleem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naam/nummer TV? En heb je wel via HDMI aangesloten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je wel een hdmi 1.4 kabel en heb je wel een 3dtv met 3d brillen?

Antwoorden (3)

Das gek het zou gewoon moeten gaan hoor als je die update heb gedaan. Probeer eens te bellen naar Playstation NL! Doe ik ook altijd als er iets mis is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorgen dat je de nieuwste firmware hebt gedownload en je TV met HDMI aansluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de PS aangesloten met een speciaal voor 3D geschikte HDMI kabel (dacht een 1.4) want anders werkt het niet. Een andere oorzaak kan zijn dat je de PS niet rechtstreeks op je 3D tv is aangesloten maar via een tuner of stereo installatie er tussen en ook dan werkt het niet. Succes.