Snes gaat niet aan

Ik heb vandaag een snes gekocht, maar hij gaat niet aan, zou dat kunnen komen omdat er geen cartridge in zit, of zou het lampje gewoon kapot zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de stekker wel in je snes gestopt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een super nintendo entertainment system

Antwoorden (2)

Tof dat je er ook een hebt. Zijn alle stekkers goed in de snes gedaan. Krijg je geen beeld? Of gaat hij gewoon niet aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles zit er goed in, maar als ik hem opstart, op welk kanaal moet het dan verschijnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kanaal verschilt per TV.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar op een AV of gewoon een kanaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het een van de av kanalen is of het scart kanaal.
Als hij helemaal geen lampje heeft dan is misschien de adapter kapot / zit hij er niet goed in / is alleen het lampje kapot.

Als je geen beeld hebt:

Moet je zorgen dat je je tv op het goede kanaal hebt staan en DAN pas je snes aanzetten. Tenminste bij mij werkt dat zo, anders heb ik geen beeld en geen geluid. Het is meestal idd het AV kanaal (als je hem met de rood geel witte stekker aansluit). Behalve als je hem via antenne insteekt, dan verschilt het. (bij mij is het dan kanaal 0)

veel plezier met spelen :P