Dat kan niet want dat is om PS2 spellen op de PS3 te spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De naam zegt het al, PS2 to PS3 converter, dus naar PS3 niet voor een pc.

Andere antwoorden (1)

Ps3 op pc:

Ik heb een sony vaio waarop een stukje software zit waarmee je ps3 spellen kan spelen op je ps3 (remote play heet het geloof ik) maar daarvoor moet je wel je ps3 aan hebben staan met het spel dat je wilt spelen (de psp kan ook je ps3 besturen) maar anders is er op dit moment geen manier om ps3 spellen te spelen op je pc.

Ps2 op pc:

Ps2 spellen kun je wel op je pc spelen maar dan moet je een emulator downloaden (pcsx2 is een goeie)

hier een tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=TbISG76Ut_o

(hoe je je spel kan rippen naar iso zie je ook in de tutorial geloof ik..)

voor pcsx2 is het het beste als je pc dual core heeft en meer dan 500 mb ram. (ik raad op zijn minst 1 gb aan omdat je besturings systeem ook wel wat gebruikt)

suc6