Hoe kan je GTA IV voor de PS3 modden?

Heb al een beetje rond gezocht op het internet. Er staat vaak in reactie's van mensen dat het niet kan. Maar ik speelde laatst multiplayer en daar kwam ik iemand die aan modding deed.
Ik wil graag weten hoe diet moet.

-----------------------------
Er zijn twee dezelfde vragen als mijn vraag, maar bij de een leggen ze uit hoe cheats werken (weet iedereen), en bij de ander heb ik dat filmpje bekeken maar snapte er niet veel van.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan wel maar je moet bestanden aanpassen en dat kan alleen als je je PS3 gehacked hebt. Ik weet niet of het uitmaakt of je een 3.41 USB hack gebruikt of CFW 3.55 hack.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je PS3 hacken? Hoe werkt dat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan alleen als je je PS3 de laatste jaren niet hebt geupdate en je nog bij FW 3.55 of lager zit. Waarschijnlijk zit je op 3.7nogwat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Momenteel al 4.1, kans dat je er een voor die tijd vind is klein.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik loop hopeloos achter, :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zit nu op 4.0. Dan kan ik geen mods gebruiken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kan je je PS3 niet downgraden naar 3.55/3.41 en dus geen Mods gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarvoor heb je die hacl eigenlijk nodig?
En als ik m'n ps3 al gehacked you hebben wat moet ik dan doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die hack zorgt ervoor dat je bestanden aan kan passen van het spel (die je gewoon van een HDD afspeelt). http://www.ps3hax.net/showthread.php?t=13722#axzz1CDMr8AIB
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
FW staat voor firmware? Worden er geen nieuwe hacks meer gemaakt? Want ik googlede net op 'ps3 hack 4.1' en ik vond nog wel hacks.
Ik weet niet of ze goed zijn.

Andere antwoorden (1)

op de ps3 dingen modden is in de meeste gevallen vrij lastig tot soms niet te doen... als je niet weet wat je doet kan je het beter ook laten denk ik...

Zowiezo voor op de pc heb je mods die je zonder poes pas kan installeren dus dat zal wel een optie kunnen zijn...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eens moet de eerste leer zijn toch?
Het probleem is dat ik niet bij de bestanden kom die ik wil wijzigen.
Op de pc is het makkelijker, dat weet ik, maar dan moet ik een tweede GTA IV kopen. (1 ps3, 1pc)