hoe kan je op yoshi's island monsters in je museum krijgen?

ik speel heelveel yoshi's island (ik heb al alle levels) maar ik weet niet hoe je monsters in je museum krijgt moet je ze opslokken of op ze springen dit heb ik al alle bij geprobeerd maar het lukt niet help

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

To get an enemy in the museum, you have to shoot it with an egg.

schiet op de vijand met een ei :)

omdat je het spel al hebt uitgespeeld neem ik aan dat je weet hoe je een ei moet krijgen. anders zie 2de bron.

hij is wel in het engels. ik hoop dat dit geen probleem is :)