Kan ik op een playstation games op een usb stick of alleen op het interne geheugen opslaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Je kan ook spellen en fotos en films enzovoorts op een geheugen buiten je ps3 opslaan (ik weet overigens niet hoe dat moet) maar ik denk dat de gemiddelde USB stick te weinig geheugen heeft om een spel om te slaan, ik zou dan eerder gaan voor een externe harde schijf (wel opletten dat je de goeie koopt). Daar kan je dan ook gelijk meerdere games op opslaan