Ik heb een dstt kaartje in mijn ds lite. Hij is nu al twee keer vastgelopen tijdens het spelen van een spel. Ligt dit aan de ds of aan het tt kaartje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Aan het dstt kaartje waarschijnlijk, tis natuurlijk niet ondersteund door Nintendo. Waarschijnlijk ligt het nog meer aan het specifieke spel. Ook zou ik nog ff checken of je de meest recente firmware draait.